Czy warto reklamować się na Facebooku?🤔
- Martyna Kostrzewska

- 6 wrz 2022
- 2 minut(y) czytania
Jak wynika z najnowszego opublikowanego raportu w lipcu 2022 roku Facebook miał 2,93 mld aktywnych użytkowników miesięcznie, stanowiąc najbardziej aktywną platformę wśród mediów społecznościowych na świecie. Oznacza to, że około 37% wszystkich ludzi na Ziemi regularnie korzysta z Facebooka. Serwis Zuckerberga ogranicza korzystanie ze swojej platformy do osób w wieku 13 lat i starszych, dlatego wskaźnik „kwalifikującego się” użytkownika Facebooka prawdopodobnie będzie nawet wyższy niż te sugerowane liczby.[1]
Jak to wygląda w Polsce?
Dane opublikowane przez Metę wskazują, że Facebook miał 17,65 mln użytkowników w Polsce na początku 2022 roku. Oznacza to, że zasięg reklamowy Facebooka w Polsce wynosił 46,7% całej populacji. Dla dodatkowego kontekstu zasięg reklamowy Facebooka w Polsce w styczniu 2022 roku (bez względu na wiek) wyniósł 53,7% lokalnej bazy internautów.[2]
To ogromna liczba ludzi zgromadzonych w jednym miejscu! Jeśli więc chcesz wykorzystać Facebooka do dotarcia do szerszego grona odbiorców, generowania nowych leadów i konwersji większej liczby klientów to reklamy na Facebooku są idealnym rozwiązaniem.
Znaczenie marketingu społecznościowego rośnie wśród dużych, znanych marek, ale małe, lokalne firmy dopiero uczą się korzystać z tego medium.
A co jeśli powiem Ci, że ponad połowa polskich przedsiębiorstw nie reklamuje się przy użyciu mediów społecznościowych?!
Zwróć uwagę na wykres poniżej 😱👇

źródło: GUS 2021 r. https://stat.gov.pl/files/gfx/portalinformacyjny/pl/defaultaktualnosci/5497/2/11/1/spoleczenstwo_informacyjne_w_polsce_w_2021_r..pdf
Social media pełnią kluczowe zadania na każdym etapie naszego kontaktu z klientami, a ich siła polega na dwukierunkowej komunikacji, czyli dialogu. Media społecznościowe zmieniają się bardzo szybko, i dlatego warto w tym zakresie słuchać specjalistów.
A więc czy warto reklamować się na Facebooku? Odpowiedź brzmi: zdecydowanie! Ponad połowa polskich przedsiębiorstw nie reklamuje się przy użyciu Facebooka, a to oznacza, że masz szansę dotrzeć do swoich klientów przy niskim budżecie.
Z myślą o przedsiębiorcach pragnących rozpocząć swoją przygodę z social mediami Zespół Nowe Pokolenie MK proponuje Ci bezpłatną 30-minutową konsultację strategiczną. Nie zmarnuj szansy, zapisz się na poradę i rozkręć swój biznes w Internecie!
Cyfrowy strateg i badacz
Martyna Kostrzewska
[1] źródło: DataReportal - Essential Facebook statistics and trends for 2022
https://datareportal.com/essential-facebook-stats [2] źródło: DataReportal – Digital 2022: Poland




link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link link
Chcę tylko powiedzieć, że naprawdę lubię grać w Polsce https://polskiekasynaonline24.com/kasyno-10-zl/ fantastycznie jest tu grać, naprawdę lubimy spędzać wolny czas grając i postaramy się grać tutaj coraz więcej, to fantastyczna strona, na której warto spędzać czas!