Martyna Kostrzewska12 lip3 minut(y) czytaniaJak wykorzystać psychologię w marketingu do zwiększenia konwersji?Psychologia odgrywa kluczową rolę w marketingu, ponieważ pozwala zrozumieć mechanizmy decyzyjne konsumentów i wpływać na ich zachowania w...
Martyna Kostrzewska26 cze3 minut(y) czytaniaMarketing na TikToku to skuteczna kampania dla ROZWOJU Twojej firmy!W ostatnich latach TikTok stał się jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się platform społecznościowych na świecie. Z ponad...
Martyna Kostrzewska12 cze3 minut(y) czytaniaAI ZNACZĄCO ZMIENIA KRAJOBRAZ MARKETINGU! W erze cyfrowej, dynamiczne zmiany w technologii wpływają na praktycznie każdy aspekt życia, w tym na dziedzinę marketingu. Jednym z...
Martyna Kostrzewska5 cze3 minut(y) czytaniaDziałania UGC jako promocja swojej marki!Rynek UGC (User-Generated Content, czyli treści tworzone przez użytkowników) w Polsce rozwija się dynamicznie, napędzany rosnącą...
Martyna Kostrzewska18 sty3 minut(y) czytaniaJak wykorzystać potencjał LinkedIn dla biznesu?LinkedIn stał się potężnym narzędziem biznesowym, które umożliwia przedsiębiorcom, specjalistom ds. marketingu i firmom zwiększenie...
Martyna Kostrzewska3 sty2 minut(y) czytaniaPersonalizacja w marketinguJak wykorzystać dane klientów do indywidualnego podejścia i zwiększenia zaangażowania? W erze cyfrowej, gdzie konsumenci są narażeni na...
Martyna Kostrzewska20 gru 20232 minut(y) czytaniaJak wykorzystywać chwile decyzyjne konsumentów w mobile marketingu?W erze cyfrowej, konsumenci żyją swoim życiem na smartfonach. To w tych małych urządzeniach dokonują zakupów, szukają informacji,...
Martyna Kostrzewska6 gru 20234 minut(y) czytaniaPrognoza marketingowa w mediach społecznościowych na 2024 rokZastanawialiście się może już co przyniesie 2024 rok w marketingu na mediach społecznościowych? Prognozowanie tych działań już dziś,...